G Suite
by Google Cloud
Een papieren agenda, telefoonoperatoren, post per koets… Het zijn lang vervlogen tijden… Toch?
Email heeft tegenwoordig iedereen, een wereld zonder lijkt zelfs onmogelijk te zijn geworden. Maar een elektronische agenda, gebruik jij dat al? En kunnen de personen in je organisatie ook moeiteloos van elkaar zien wanneer ze beschikbaar zijn? Of vraagt het plannen van een meeting steeds opnieuw een hele hoop werk?
Stel je nu ook eens voor dat je met meerdere personen tegelijk in een document kan werken? Nooit meer documenten van verschillende personen samenvoegen! Of beeld je in dat je samen met iemand anders in een rekenblad aan de slag kan gaan… Onmogelijk denk je?
Met G Suite is het de normaalste zaak van de wereld. Beter nog: je kan het ook nog eens van gelijk waar doen, met eender welk type toestel! Op kantoor met je laptop, in je comfortabele zetel met tablet in de hand of onderweg op je smartphone…
Daar bovenop krijg je nog extra tools om samen te werken, zoals Google Hangouts, waarmee je snel en makkelijk een videoconference kan opzetten en Google Drive, een online opslagdienst waarmee je makkelijk allerhande bestanden kan delen.
Je hebt geen eigen infrastructuur nodig en betaalt per gebruiker. Voor ondersteuning kan je terecht bij ons, of rechtstreeks bij Google.
Wij kunnen je ook helpen bij het migreren van je bestaande oplossing naar G Suite: overzetten van mail-accounts, agenda’s, contactpersonen en bestanden. Zo heb je direct al je vertrouwde data bij de hand, zodat je optimaal gebruik kan maken van G Suite.
Gekozen door miljoenen ondernemers,
van kleine bedrijfjes tot de Fortune 500
G Suite groeit mee met jouw organisatie, hoe jij het wil: elke maand opnieuw kan je het aantal accounts verhogen of verlagen. Ideaal voor snel veranderende omgevingen.
Heb je bijkomende eisen, zoals ongelimiteerde opslag, kies dan voor G Suite Business.